Omdat de samenwerking met een professional organiser een vrij persoonlijk traject is, wil ik je graag iets meer over mezelf vertellen.
Ik ben Petra Salters, oprichtster van Your Personal Support en woonachtig in Den Haag. In de jaren die ik in loondienst werkzaam ben geweest bij diverse organisaties in het bedrijfsleven, heb ik ruime kennis en ervaring opgedaan op het gebied van management-, projectsupport en event organisatie. Hoewel ik terugkijk op fijne jaren, was het in 2016 tijd voor een nieuwe uitdaging met de start van mijn eigen bedrijf.
Als professional organiser, sta ik voor 100% in mijn eigen kracht. Mijn doel is cliënten hierin mee te nemen, ze hun eigen kracht te laten (her)vinden om het geleerde zelf voort te zetten. Structureren en (re)organiseren zijn mijn tweede natuur; ik houd van opgeruimd, logische plekken voor spullen, handige to-do lijstjes en overzicht.
Het is keer op keer fijn om mijn kennis te mogen delen en te zien hoe cliënten tijdens het Opruimfeest stap voor stap een einde maken aan: stapels papier, een rommelig en chaotisch(e) werkplek/kantoor/huis, een overgelopen mailbox, een veel te lange to-do lijst en in plaats daarvan weer ruimte en extra tijd ervaren.
Trefwoorden in mijn werk en leven:
- Meedenken en meedoen.
- Doel- en resultaatgericht.
- Humor.
- Open mind.
- Verbondenheid met anderen.
Wat anderen over mij zeggen:
Enthousiast, professioneel, behulpzaam, verantwoordelijk, betrokken, integer en flexibel.
Ik zeg wat ik doe & ik doe wat ik zeg!