Ervaringen

Petra maakt het verschil omdat ze ongezien heel veel van je overneemt, tegengas geeft als het echt nodig is, 24/7 voor je klaar staat als het moet en ontzettend integer is. Ze leeft zich echt in, in jou en je werk en haar enthousiasme is aanstekelijk. Daarnaast is zij in staat om met al jouw contacten op het juiste niveau te schakelen zowel mondeling als schriftelijk. Kortom een dame met hart voor de zaak en voor jou!
Laetitia Simonis, MBA
Consultant/Integratiemanager

Juist omdat ons huis zoveel bergruimte heeft, leek dat reden om alles maar te blijven bewaren. Tot op zekere dag alles zó vol was, dat zoeken onvermijdelijk werd in de ontstane chaos. Dus besloten aan de slag te gaan, de maat was vol. Maar als snel bleek de gelezen theorie uit de opruimboeken niet mijn praktijk. Door de warme persoonlijkheid en de respectvolle aanpak van Petra zijn we samen aan de slag gegaan met haar plan van aanpak. Gaandeweg heb ik veel inzicht gekregen over mijn spullen en het bewaren/wegdoen ervan. Ik heb veel gelachen als ik jouw stem in mijn hoofd weer hoorde praten: “Ga je dit echt nog dragen?”, “Hoeveel heb je er hier al van?”, “Word je er blij van als je het ziet?” en “Zou je het nú kopen als je het nog niet had?”.  Zo heerlijk dat ik het nu zelf echt opgeruimd kan houden!
Dankjewel Petra voor al je inzichten, gouden tips en confrontaties waardoor jij me hebt geholpen mijn doel te bereiken. Een opgeruimd hoofd en huis. Je bent een topper, opruimen bleek inderdaad een feest!
Irma, Den Haag

Ervaringen van mensen die liever anoniem willen blijven:
“Toen ik er met mijn aanstaande verhuizing even niet meer uitkwam, kwam Petra op mijn pad. Door haar voortvarende, vrolijke aanpak is het mij gelukt veel overbodige dingen eindelijk weg te gooien en de waardevolle zaken goed onder te verdelen en in te pakken. Zonder je hulp was het me nooit zo gelukt. Wat een genot om zo te kunnen verhuizen, een mooie nieuwe start dankzij jou.”
“Beste Petra, eindelijk een opgeruimde werkplek en mailbox. Ik ben blij met je tips om alles te archiveren, zowel online als offline.”
“Nadat onze ouders noodgedwongen naar een verzorgingshuis moesten, zaten wij met de handen in het haar. Wat moet er mee? Waar laten we de rest en o jee, wij wonen alle twee zover uit de buurt en er zijn zoveel spullen! Dankzij de professionele hulp van Petra werd het afscheid van ons ouderlijk huis, voor zowel ons als onze ouders een stuk makkelijker. Wat een organisatietalent met een warm hart! Dank, dank, dank.”

Petra en ik hebben jaren samengewerkt. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat Petra uiterst betrouwbaar is en prettig om mee te werken. Ik hebt verschillende werkzaamheden van diverse van mijn klanten aan Petra uitbesteed en ik kan zaken met een gerust hart aan haar overlaten. Ze is professioneel en een heel fijn mens om mee te werken.
Siona Landveld-van As
Founder OfficeJoy

Wil je meer aanvullende informatie of wil je een afspraak maken voor een oriënterend gesprek?

Wil jij meer tijd door structuur
& meer energie door overzicht?

Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief en ontvang praktische tips voor het
Opruimfeest van jouw huis en werkplek.